maanantai 3. helmikuuta 2014

Haaste

Kaasolta sain haasteen jo aikaa sitten, mutta tässä nähdään kuinka unohtelen ja lykkään välillä asioita, Otetaan haaste vastaan vaikken varmaan keksi 11 blogia joita haastaa, pitääkö googlettaa jotain random-blogeja...

Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukiaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa minusta:

1.    Opiskelen kosmetologiksi SKY-Opistossa
2.    Olen äärimmäisen mukavuudenhaluinen
3.    Minulla ei ole minkäänlaista itsekuria
4.    Tykkään suklaasta
5.    Haluaisin asua jossain muualla kuin Suomessa (paikassa jossa ei tule talvea)
6.    Haaveilen 
7.    Olen kolmekymppinen, mä oon kolmekymppinen...
8.    Olen pessimisti
9.    En tykkää kissoista
10. Stressaan kaikesta mahdollisesta
11. Odotan kesää


Kysymykset minulle:

1.Mikä on unelma-ammattisi?
Kosmetologi, ainakin tällä hetkellä.

2.Ketä tai mitä ihailet?
Positiivisia ihmisiä.

3.Mistä tulet onnelliseksi?
Suklaasta

4.Mikä on parasta aamuissa?
Ei mikään, paitsi silloin kun saa nukkua pitkään, se kun saa nukkua pitkään

5.Kaunein suomenkielinen sana?
En keksi

6.Mitä on aina pakko katsoa telkkarista?
Ei oikeastaan mitään, mutta katsotuimmat tällä hetkellä Poliisit, 112, Tulli... hei nyt mä keksin, Putous!

7.Romanttisinta mitä oot kokenut?
Ööö... ööö.... ei tule mieleen. Olen mä pari kertaa kukkia saanut...

8.Mikä on parasta kodissasi? (ei henkilöt, vaan paikka tai tavara)
Sohva, nukun paremmin meidän "uudella" sohvalla kun omassa sängyssä :/

9.Uskallatko kertoa julkisesti muista eriävän mielipiteesi?
Toisinaan. Välillä olen Hondamies, mutta joskus ehkä pidän tiedon omanani ihan vain siitä syystä etten jaksa vääntää kyseisestä asiasta.

10.Paras liikuntamuoto?
Tanssi, ehdottomasti

11.Oliko ees vähän väkisin väännetyjä kysymyksiä tässä? :D
Ei

Kysymykset haastetuille:
  1. Näkkäri vai hapankorppu?
  2. Mikä on lempivärisi?
  3. Haaste kun suurimmaksi osaksi menee hääaiheisten blogien kirjoittajille niin joskos sitten aiheesta jotakin, eli miten sinua kosittiin? Tai vastaavasti jos ei ole kosittu, miten haluaisit sinua kosittavan?
  4. Olut, siideri, maito, vesi, Vichy joku muu mikä?
  5. Missä asut?
  6. Mikä oli lapsena unelma-ammattisi? Ja miksi?
  7. Tennarit vai korkkarit?
  8. Laulatko suihkussa?
  9. Kuinka paljon kello on?
  10. Minkä väriset lakanat sängyssäsi on nyt?
  11. Päivän paras juttu?


Laitan haasteet eteenpäin huomenna, tai ylihuomenna, tai sitä seuraavana... Nyt unta palloon...

_______________________________________________________________________

*Monta päivää myöhemmin*

Haastan teidät:
5. Juu ei nyt oo tähän hätään enempää...


1 kommentti:

  1. Tosi fiksusti tämä on taas asetellu nämä tekstit, ja numeroinnitkin menee ihan nappiin... :(

    VastaaPoista