perjantai 20. syyskuuta 2013

Puku kiikarissa

Kuten jo taisin mainita, olen puvusta haaveillut niin pitkään kun vain muistan ja aikajanaa voi jatkaa vielä siitäkin taaksepäin. Eli toisinsanoen PIKÄÄN. Mulla on kirjanmerkit ja kansiot täynnä ihania pukuja, vieläkään en ole sitä oikeaa löytäny, mutta en ota siitä mitään paniikkia (enpä).

Puvun ostaminen kalliista pukuliikkeestä ei ole vaihtoehto, joten kaluan kaikki kirpparit ja huuto.netit ym. läpi. Näistäkin löytyy ihan varteenotettavia pukuja. Ei sen puvun tarvitse maksaa tuhansia euroja, varsinkaan kun sitä todennäköisesti pitää päällä sen yhden päivän.

Harkitsin jo tässä muutaman sovitusajan varaamista (näistä kalliista liikkeistä), ihan sitä varten että mikäs sen ihanampaa kuin sovitella lukuisia pukuja ammattilaisen avustuksella ja jos tilaan puvun netistä, niin tiedän minkä kokoisen tilata.
Tässä kohtaa haluan jo etukäteen pyytää anteeksi näiltä liikkeiltä ja aikaansa haaskaavilta myyjiltä, kun en aio mitään ostaa. Anteeks :/

Liityin Facebookissa lukuisiin hääkirppariryhmiin, tosin olen huomannu että melkeinpä jokaisessa ryhmässä pyörii samat tavarat myynnissä.
Bongasin yhdestä ryhmästä iiihanan puvun jota olen jo netistä aikasemmin ihaillu ja se on ollu mun top 5:ssa. Hintakin olis kohdillaan. Varasin sen alustavasti, josko saisin jostain rahoitusta pukua varten. Jos rahoitus onnistuu, sitä pitäisi lähteä Nastolaan sovittelemaan. Iiiks!

 Pieniä paljastuksia mahdollisista puvun yksityskohdista:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti